"Sug min kuk" Svar: Helst inte

Chaachaa bloggen. Allt bra elläh? Själv är det prima bellerina.

 Mått sådär idag tror att det var för att det blev en sjukt sen kväll igår. Jag skojar inte asså. Det var en tjej kväll hemma hos Rawina. Där hon bjöd på mat, snacks & massa skoj. Cheyerna som var där va Jag & Rawina såklart, Mickan, Aleksandra, Yasmin, Evelina & Johanna. Värdens bästa tjejer! Vi åt tacos, yummi. Men hela dagen spenderade vi inte hemma hos Rawi utan hos Eve också. Där jag Rawi och Eve slagga. Kommer ihåg när jag gick in i dörren vid toaletten hemma hos Evelina. Jag är fan bäst! Nej men för min del var kvällen lyckad. Måste värkligen göra om snart! Kommer massvis med bilder.


Kommentera här sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0