Presentera mig själv

Ja, som ni förhoppningsvis redan vet så heter jag då Maja. Maja Anna ****** Törngren Ja jag har ett andra andranamn, som dock är hemligt ;). Jag bor hos min mamma & pappa i Norsborg. Långt åt helvete. Min "mamma & pappas-familj" består av  Mamma, Pappa Jakob & jag.

Ja, vad gör jag på dagarna då? Går i skolan såklart, i Tunaskolan i Tumba. Dem jag spenderar min fritid med heter Michaela, Emelie & Feride. Jag partajar, myser, bloggar, fixar mig (& älskar att vara fixad), gör en massa bus och har jävligt roligt på kuppen. Försöker också klämma in lite plugg här och var.

Mitt liv har varit ganska rörigt under rätt många år, jag har mått dåligt, jag har gjort dåliga saker, jag har mått bra, jag har varit ledsen, jag har blivit busted, jag har gjort olagliga saker, jag har gjort "busiga" saker, jag har gjort dumma saker. Jag har sårat, men även blivit sårad. Men jag är också väldigt glad hela tiden, min mamma sa till mig igår "du är som tjejerna i Grey's Anatomy, hur hemska saker dom än är med om säger dom bara I'M FINE, I'M FINE!".

Jag skulle beskriva mig själv som empatisk, glad, känslig, snäll, lite grinig & måste alltid rätta folk när dom säger fel. Jag har en tendens att ta andra före mig, jag ser hellre till att mina nära & kära mår bra än att jag själv gör det. Jag har inget behov av att prata med folk när jag är ledsen, jag håller det hellre inom mig än går runt & pratar om det, vad hjälper det liksom? Jag är bra på att ljuga, suger på att laga mat, älskar att skriva, är ganska blyg i början, extremt lat, "är inte den som planerar" (fråga bara Michaela), kan inte hålla ordning någonstans, har svårt för att säga nej, är rätt impulsiv.. Ja, det var nog allt.

Vill ni veta något mer så är det bara att fråga, puss på er!


Kommentera här sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0