Klockan är tjugotvå minuter över tio

Hej alla mina fina läsare! Just nu sitter jag hemma, fryser & är jättekissnödig. Funderar på att gå på toa. Annars har jag ätigt alldeles nyss, det gick väl hyyyyyfsat bra. Kanske hehe.. Så nu sitter jag & väntar på att Big brother ska börja, sen blir det nog raka vägen ner i sängen! För er som inte vet så bär det iväg till hassela imorgon med Amanda Nylund. Kommer hem på söndag om jag inte minns fel. Ser värkligen fram emot det. Det kommer ju inte bara vara skid åkning där borta utan en massa anat skoj som bada, fiesta & mysa med familijen. Kommer säkert göra mig illa där borta så klantig jag är. Bryta nåt ben eller nåt! Njae, skämt åsido. Eller..?


Kommentera här sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0