Saker ni inte visste om Mickan!


- Jag gillar inte killar som går rakt på saken.
- Jag gillar killar med bra klädstil så att den matchar min klädstil ;)
- Jag har bara 3 Bästa vänner
- Du är kung men jag är tung & du är fett dum.
- Jag älskar utmaningar!
- Jag har Världens skönste humor.. Maja säger att jag har det.. YEAAAAH Rooooooompaaah

P.S Hade träning för ett tag sen. Fick spela Center vilket jag är glad över. Vill inte spela back längre AAAoo juste  Jag gick inte till skolan idag hade Feber satt hemma & spela Wii med min lillebror (5år) han var också sjuk,  Vi spelade Mario.. som vanligt började vi tjaffsa hahahahaha tänk jag bråkar med en 5åring -.-' okej. okej YEAAAAAH,  jette fin den jette bro, jag eska spula fram ett vidio jette bro , ruliig hahaha

  HAHAHAHAAHAHAHAHAH

Kommentera här sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0