peace and love here I come

Tjo bre snorunge, allt bra elläh?

Idag har jag bara vart hemma nästan! Ja, ja har ju vart på donken med Michaela och mamma, & ja det var väl nångång runt 5. Yammi, jag menar donken är aldrig fel. Men sedan åkte jag, mamma & Mickan till vårdcentralen, i hallunda. Hade en bokad tid där klockan 6. Jag fick medicin mot ett virus jag har i mina öron. Ni ba VTF. Men JAAAA det är sant! Tro det eller ej men när man är förkyld är man oftast täppt i näsan och då finns det en risk att det kan gå ut i öronen. Så att hörselgångarna är helt igen stulna (då hör man nästan inget). & i mitt fall är det så. Asså inte att jag är döv. Eller jo nästan. Men det som är värst dom flesta som har så här får öroninflammation. För att inte jag ja få det måste jag äta en medicin jag fick ett resept på. Inte kul! I övrigt mår jag ganska bra faktiskt! Men efter hela den här historen tjusade vi Mickan till sin innebandyträning.
 AjaaaA ska sluta gagga nu ;)


Kommentera här sötnos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0