Hellow Sötnowzar

Chaa fan bloggääään! Vad händer och fötter? Inget? Samma faaaan :D Vet att min uppdatering har vart keff & för er som bryr e så funderar jag på att ta bort min facebook, inte riktigt bestämmt mig än..

Idag vaknade jag klockan 05:30 snooza i sägen en halv timma. Vem är inte seg på en måndag morrgon? Det är jag i villketfall. Fixade mig lite & var tvungen att kuta till bussen. Jag hann precis. Skol dagen var godkänd för min del, jag menar att jag har rätt bra flyt nu i skolan så det är fan roligt att gå till skolan, tro det eller ej med så äre! Älskad av alla lärare, skolans smörpaket you know. Slutade ganska tidigt klockan 14:20 faktiskt. Då nångång jag tog bussen hem. Nu så fuderar jag lite på vad min fantasy berättelse ska handla om (en engelska uppgift). Tog lite ego pix som jag bjuder på



Kommentera här sötnos
Postat av: Ät inte godis Ät bajs ;)

Så fin ABOOOOO :O <3

2011-02-22 @ 00:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0